maz's FotoPage

By: maz cakes

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Tuesday, 18-May-2010 04:03 Email | Share | | Bookmark
Mengenang masa lampau

 
 
Tq teman2 yg sudi nak singgah di blog ni heheh sungguh pun masih xgheti2 lagi nak besarkan gambar bagai.. nanti ler aku cuba ek.. (er org johor ni payah tul nak ilang ek.. haha)

Igt balik mcm mana la aku boleh terjerumus kat bidang ni.. selom ni kekonon aku cam pandai le buat roti tp heheh resepi tak ada.. Aku blasah je ala2 buat roti naik cara arwah mak aku (Al-Fatihah). Tetiba ada le bespren aku ni bukak mulut ajak pegi kursus mara... kat sepang.. hati ni dup dap teringin... tapi campur baur rasa.. pendek citer akhirnya kesana la aku... selama seminggu.....

tu la detik2 sejarah camner la aku menceburkan diri kat bidang yg aku tak sangka.. hehhehe


meh tgk gambar kek dedolu hahah gelak gile bila tgk balik.. rasa masa tu mcm pandai sgt dah deco..
tu tak campur yg kek aku rasa crunchy dek kerana habis gula icing.. aku bantai pegi blend gula pasir.. haha rasa abis halus dah.. tetiba kawan2 aku kata.. haaa kek krim ni crunchy..kih3x.. apaaa aku kan??
tak masuk lg kek senget benget yg aku bakar rerupa kena potong.. or tebalik kan... blasah je.. adoiii laa teringat balik nostalgia lama...


Thursday, 13-May-2010 08:57 Email | Share | | Bookmark
Ku gagahi jua

 
 
 
View all 6 photos...
Semlm masuk jugak ke fotopages ni.. cuma tak ada idea apa laa yg nak aku coret...
susah jgk nak jd blogger ni ye.. hehehe..

Last week belajar choc dr chef asma... dah ku agak.. bila tak reti nak buat tu kemain rasa nak makan. Hari-hari mesti nak beli coklat.. ha bila dah pandai buat.. tgk coklat pun tak nak dah..

Ada can nak kurus?? hehehe

Meh tengok gambar....


Tuesday, 11-May-2010 05:27 Email | Share | | Bookmark
A new entry for newbie

Cup cakes
Teringin jugak nak berfotopages utk menambahkan bilangan sahabat dan menambah ilmu di dada...

Masih tekial2 nak guna fotopages pasal selama ni duk upload gambar guna flickr. Bila dah kena menulis tetiba jd blur pulak...

Smoga di beri kekuatan utk terus beblog.. utk diri sendiri

Kepada kawan2 klu sudi.. ziarah la flickr saya http://www.flickr.com/photos/maz_homemade_cakes/


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net